Program Bitwa o gości zyskał ogromną popularność na całym świecie, a jego wpływ na obiekty noclegowe jest nie do przecenienia. Przyjrzyjmy się, jak udział w programie wpłynął na wizerunek i popularność wybranych obiektów zagranicznych.
The Old Rectory w Wielkiej Brytanii
The Old Rectory, niewielki rodzinny hotel położony w sercu Norfolk, brał udział w brytyjskiej edycji Bitwy o Gości. Przed programem był to obiekt o średnim standardzie, po programie hotel przeszedł gruntowną transformację. Właściciele wzięli do serca konstruktywne krytyki i wprowadzili wiele ulepszeń. Zmieniły się pokoje, poprawiła się jakość śniadań, a obsługa stała się bardziej profesjonalna. W efekcie, The Old Rectory zyskał na popularności i prestiżu, a opinie gości są teraz wyjątkowo pozytywne.
Château de la Motte Husson we Francji
Château de la Motte Husson to urokliwy zamek w regionie Pays de la Loire, który zdobył popularność dzięki francuskiej edycji Bitwy o Gości. Przed udziałem w programie, był to obiekt o wysokim standardzie, ale mało znany. Właściciele, zdecydowani na podjęcie ryzyka, zapisali się na Bitwę o Gości. Dzięki programowi zyskali rozpoznawalność, a zamek stał się jednym z najpopularniejszych miejsc na noclegi w regionie. Uczestnictwo w Bitwie o Gości pozwoliło także właścicielom na dotarcie do nowych grup klientów i zwiększenie obłożenia pokoi.
Boutique Hotel Can Alomar na Majorce
Boutique Hotel Can Alomar, luksusowy hotel na Majorce, to kolejny przykład obiektu, który zyskał na udziale w Bitwie o Gości. Hotel zawsze był ceniony za wysoki standard i doskonałą lokalizację, ale udział w programie przyniósł mu jeszcze więcej gości. Widzowie byli zachwyceni klimatem hotelu, atmosferą i profesjonalizmem personelu. Po emisji odcinka z udziałem hotelu, rezerwacje poszły w górę, a opinie gości są wyjątkowo pozytywne.
Lodge at Whitefish Lake w Stanach Zjednoczonych
Siedząc nad brzegiem Whitefish Lake w Montanie, Lodge at Whitefish Lake jest przykładem, jak Bitwa o Gości może przemienić nawet już dobrze prosperujący obiekt. Przed udziałem w programie, lodge był dobrze oceniany, ale niekoniecznie rozpoznawalny na szerszą skalę. Po udziale w amerykańskiej edycji, Lodge at Whitefish Lake zyskał na rozpoznawalności, przyciągając gości z innych stanów i nawet z innych krajów. Właściciele podkreślają, że konstruktywne uwagi i sugestie ze strony innych uczestników pomogły im poprawić swoją ofertę i jeszcze lepiej dostosować ją do oczekiwań gości.
Villa Afrikana Guest Suites w Republice Południowej Afryki
Villa Afrikana Guest Suites, ekskluzywny pensjonat zlokalizowany w Knysna w Republice Południowej Afryki, to kolejny przykład transformacji dzięki udziałowi w Bitwie o Gości. Przed programem, obiekt ten był znany i ceniony, ale głównie w lokalnej społeczności. Udział w programie przyniósł pensjonatowi nową rozpoznawalność i zwiększył jego atrakcyjność dla międzynarodowych gości. Właściciele skorzystali na cennych poradach i wskazówkach, które pomogły im podnieść standard usług i jeszcze lepiej dostosować swoją ofertę do oczekiwań gości.
Tatsumi Ryokan w Japonii
Tatsumi Ryokan, tradycyjny japoński pensjonat położony w Kyoto, to kolejny obiekt, który skorzystał na udziale w Bitwie o Gości. Przed programem, ryokan był lokalną perłą, ale niezbyt znaną poza Japonią. Udział w programie pozwolił właścicielom na pokazanie unikalności i autentyczności swojego obiektu szerszej publiczności. W rezultacie, Tatsumi Ryokan zyskał na popularności, szczególnie wśród międzynarodowych turystów szukających autentycznych japońskich doświadczeń.